Description
Žaidimas dėlione kitaip! Beleduc pažinimo dėlionių pagalba žaisdami vaikai įgis daug įvairių žinių. Spalvingos dėlionės padrąsisns vaikus pasakoti istorijas skirtingomis temomis. Uždavę vaikams specifinius klausimus paskatinsime juos kalbėti, pasakoti ir taip vystyti jų kalbą, bendravimo įgūdžius, plėsti žodyną.
Dėlionėje “Mano diena” atvaizduota visa vaiko diena ir įprasti veiksmai, kuriuos vaikai atlieka kiekvieną dieną. Dėlionė padės suprasti vaikams laiko sampratą bei pažinti valandas ir laikrodį.
Žaisdami dėlione vaikai galės atpažinti daug įprastų dienos veiklų, kurias jie atlieka per savo dieną. Apie tai kalbant lavinsime jų kalbą ir socialinius įgūdžius.
Laikrodį padedame ant stalo vidurio. Laikrodis rodys laiką, kurio metu įprastai vyksta atitinkamos veiklos. Dabar paprašykite vaikų sudėlioti atitinkamas dėlionės dalis, kurios parodo atskiras dienos veiklas. Po to paprašykite atskiras dėlionės dalis (pagal veiklas) apjungti. Tokiu būdu vaikai sudėlios dėlionę pagal atitinkamų dienos veiklų seką.
Jaunesniems vaikams rekomenduojame laikrodį padėti į centrą tik tada, kai jau sudėliota visa dėlionė. Tai vaikams padės susieti atitinkamą dienos laiką su tipiniais dienos metu atliekamais veiksmais. Dėlionės kraštai (išorinis ir vidinis) yra spalvoti – tai padės vaikams lengviau atrasti ir sudėlioti į savo vietas tinkamas dėlionės detales. Laikrodžių rodomas laikas ant dėlionės vidinio krašto gali būti paeiliui nustatomas ant laikrodžio, esančio centre. Taip vaikai galės pažinti laikrodį žaisdami.
Dėlionės spalvoti kraštai aiškiai parodo besikeičiančius dienos tarpsnius.
Dėlionė taip pat padės vaikams suvokti atitinkamų dienos tipinių veiklų trukmę.
Dėlionė tinka vaikams nuo 4 metų amžiaus.
48 medinės dėlionės dalys, laikrodis ir stovelis jam.
Dėlionės dydis: 480 mm.skersmuo, storis 6mm.
Dėžutės dydis: 300x210x100 mm.
Dėlionės pagalba lavinama:
- Socialiniai ryšiai. Socialiniai ryšiai yra viso mokymosi proceso pagrindas. Vaikai susipažįsta su visuomenėje nusigulėjusiomis elgesio normomis ir taisyklėmis, mokosi pažinti save kaip individą, mokosi bendrauti su aplinkiniais, pažinti ir valdyti savo skirtingas emocijas.
- Kalba. Tiek aplinkoje, kurioje skatinama kalbėti, tiek bendraujant su suaugusiais vaikai vysto savo kalbą bei plečia savo naudojamą žodyną. Simbolių, raidžių ir figūrų pažinimas – tai pagrindas tolesniam kalbos ir mąstymo vystymuisi.
- Skaičiavimo įgūdžiai. Vaikai žaisdami su įprastais jo aplinkai daiktais pažįsta tokias charakteristikas kaip forma, svoris, tūris. Vaikai įgyja supratimą apie kiekį ir skaičius, susipažįsta su skaičiavimo ir geometrijos pagrindais, supranta laiko ir erdvės sąvokas, jas išmoksta klasifikuoti.
- Kūno pažinimas. Liesdami ir jausdami vaikai mokosi suvokti ir klasifikuoti paviršius ir formas. Sąmoningas raumenų darbas ir tikslinių užduočių atlikimas padeda vystyti vaiko motorikos sistemą. Taip pat skatinamas savo kūno, higienos, mitybos suvokimas.